خرید میگو ناخدا طاهر به صورت آنلاین
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

میگو یکی از سخت پوستان دریایی است که اکثر آب های شور و شیرین جهان یافت می شود. میگو به دلیل اینکه بسیار خوشمزه و مغذی است به عنوان یکی از غذاهای پرطرفدار دریایی در سراسر جهان شناخته می شود. میگو هم مانند دیگر خوراکی های دریایی حاوی منابغ غنی از کلسیم ، ید و پروتئین است. جالب است بدانید به دلیل اینکه بدن میگو تهی از آهن است رنگ خون آن آبی رنگ است. خون آبی رنگ میگو حاوی منبغ غنی از مس است. میگو از مواد غذایی محسوب می شود که در سرتاسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در کشورمان ایران هم با میگو غذاهایی زیادی تهیه می شود ، از محبوب ترین غذاهایی که با این آبزی در ایران طبخ می شود می توان به قلیه میگو ، میگو سوخاری ، میگو کبابی و … اشاره کرد.

میگو را می توان برای کاهش وزن در انواع رژیم های لاغری مصرف کرد ، چرا که دارای مقادیر زیادی از کربوهیدرات ، پروتئین ، زینک و منیزیم می باشد. عناصر گرفته شده مواد بسیار سالمی هستند که برای سلامت بدن مفید هستند. ضمن اینکه میگو حدود هفت کالری دارد ، اگر شما میانگین دوازده عدد میگو میل کنید حدود هشتاد و پنج کالری دریافت خواهید کرد. این موضوع نشان می دهد میگو دارای کالری پایینی برای سلامت بدن می باشد. کالری میگوی بزرگ حدود هجده کالری است.

ماهی برای دوران رشد بسیار مفید است این غذای دریایی به ویژه بر روی رشد چشم و مغز جنین در طول دوران بارداری کمک می‌کند. البته در انتخاب نوع ماهی دقت داشته باشید؛ زیرا برخی از انواع ماهی‌ها به علت داشتن جیوه موجب ایجاد مشکلات مغزی در جنین می‌شوند. ماهی در تقویت حافظه نقش مثبتی را ایفا می‌کند همان طور که می‌دانید با افزایش سن عملکرد مغز به طور طبیعی کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه آن بیماری‌های مغزی عصبی که مهم‌ترین آن آلزایمر است در افراد بروز می‌یابد. مصرف منظم ماهی سرعت زوال عقل را کاهش می دهد و ماده خاکستری مغز را تقویت می‌کند.

در این راستا  ناخدا طاهر همگام با تغییر سلیقه مشتریان در خرید کالاها از سبک سنتی به سبک نوین فعالیت خود را بصورت تخصصی در خرید میگو ناخدا طاهر صید روز دریای جنوب شروع کرده و هدف اصلی خود را صداقت ، انصاف ، کیفیت عالی و مهمتر از همه رضایتمندی مشتریان قرار داده است .





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: